tirsdag den 23. februar 2010

Lån en lydbog

Mange gange har jeg svært ved at koncentrere mig om at læse i en bog.

Jeg har så prøvet at låne en lydbog på eReolen. Det er ikke sidste gang, jeg har gjort det.
Bogen var faktisk mere spænende at høre end at læse, fordi vedkommende, der har indtalt bogen, fortalte historien på en meget indlevende måde.

EReolen er endnu en tjeneste fra bibliotekerne. Men det er endnu ikke alle biblioteker, det er med i den.
 Der er 2 typer af downloads:

Streamet lydbog er en bog som høres via internettet. Lydbogfilerne gemmes ikke på din hardisk.

wma fungerer på sammen måde som mp3. Så du kan høre lydbogen på din mp3 afspiller når du f.eks. cykler eller kører bil. Smart!!

Du kan låne 6 bøger ad gangen,Og du kan ikke komme til at aflevere dem tilbage for sent.
Efter 30 dage forsvinder bogen fra menuen " Mine lydbøger". Nemmere kan det ikke blive!
Jeg synes i hvert fald, at du skal prøve det. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar