onsdag den 10. februar 2010

Download gratis programmer

I stedet for at købe dyr software, kan du download gratis programmer. som faktisk er lige så gode som de købte. Jeg har prøvet ret mange billedebehandling programmer med tiden: Oriens Enhancer GOLD, Gimp, Photofitre, PagePlus SE, Pixia m.m.
Det er mange redigerings muligheder. Du kan  forvandle dit billede om til et lille maleri!

Du kan lave dine egne foldere, brochurer, visitkort, lykønskningskort og plakater.

Lige nu bruger jeg  Phofofiltre, hvor jeg har lavet bannere til mine blogs. Jeg er medlem af Banner.dk.
Hold fast, hvor er det dejligt nemt og hurtigt at lave de bannere!!

Hvis du har børn fra 2 år og opefter, kan jeg anbefale et fantastik tegneprogram: Tux Paint !
Børnene kan male, tegne,  indsætte flotte, forskellige grafiske ting og drysse stjerne m.m.
Det har også sjove lydeffekter.

Freewindows.dk og  Downloadcentral.dk er de 2 steder, som jeg downloader fra.
Det er de bedste steder, for de fortæller meget om det enkelte program. Og det er på dansk.
De er altid opdateret med de nyeste programmer.

Så hvad venter du på!  ;)
Gå ind og læs om disse fantastiske programmer,  download 1 eller 2 af dem.
Jeg lover, at du vil blive glad for dem!  :)

2 kommentarer:

  1. Tux Paint ser rigtig sjovt ud. Det vil jeg prøve at vise min piger. Tak for tippet.

    SvarSlet