søndag den 7. februar 2010

Kun for kvinder! ;)

Vi kvinder kommer jo alle i overgangsalder før eller siden.
Jeg har opdaget, at jeg er kommet i den nu. Min menstruation kommer med kortere og kortere mellemrum, så i nogle måneder får jeg den 2 gange. Og jeg får også mange svedeture.  Det er meget irriterende!

Overgangsalderen begynder hos de fleste mellem 45 og 55 års alderen. Men hvor længe den varer ved man ikke. Det varierer virkelig meget.

De mest almindelig symptomer er: Blødningsforstyrelser, svedeture, nattesved, hjertebanken og søvnløshed.


Jeg har fundet en rigtig godt forum. Derinde kan du få hjælp til dine spørgsmål om det. Men det er heldigvis ikke kun alvor, der er også sjovt derinde.


Se mere her: http://www.overgangsalderen.net/forum

Ingen kommentarer:

Send en kommentar