onsdag den 18. november 2009

YouTube.com

YouTube.com er en verdens bedste sider, synes jeg.

Jeg kan sagtens få mange timer til at gå med at kigge på youtube.
Jeg ser mange musikvidioer, udenlandske nyheder, enda film og meget mere. Jeg har lige set John Waynes sidste film "The Shooter".

Du kan opload dine egne videoer.

Du kan lave dine egne afspillingslister. Det har jeg gjort. Det tager kun kort tid at lave dem. Og så er du fri for at altid skulle søge efter det musik, du vil høre. Du går bare ind på dine afspillingslister, trykker på "play", så kan du bare sidde og nyde musikken.


Hvis du f.eks. vil lave en hjemmeside, søger du bare på "hjemmerside". så får du mange forskellige videoer om at lave hjemmesider.
Du kan også promovere din egne hjemmesider, og derved få flere besøgende.
Det er klart at de fleste videoer er på engelsk. Men jeg har også set danske videoer.
Så det er også muligt at tjene penge ved at bruge youtube.com.

Og det bedste er, at den er gratis. Det eneste du skal gøre, er at melde dig ind.

YouTube.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar