lørdag den 21. november 2009

Gratis advokathjælp

Hvis du ikke har af en eller anden årsag ikke har mulighed for at komme til det sted, hvor gratis advokathjælp holder til, Her har du en anden mulighed som også er gratis:

Nettets Gratis Retshjælp

Du stiller dit spørgsmål ved at udfylde en email-formular, som så sendes til en af deres deltagende advokater.
Du kan vælge at være anonym, men de skal  have din email-adresse for at kunne sende dig et svar på dit spørgsmål
Du modtager en email med svar fra advokaten.
Der er kun tale om rådgivning pr. email. Der bliver ikke foretaget sagsbehandling.
"Nettets Gratis Retshjælp" skal betragtes som en "juridisk vejhjælp", som alene har til formål at hjælpe dig videre med dit juridiske problem; ikke at løse problemet.

Nettets Gratis Retshjælp

PS: Det er ikke mig. der kan give hjælpen. Grunden til at jeg skriver dette, er at jeg har fået flere henvendelser fra folk, der troede at det var mig, der har Nettets Gratis Resthjælp. Men det er det ikke.
Jeg fandt det på nettet, og skrev om det, fordi jeg synes, det er en rigtig god ting.
Og nu har jeg gjort linkene meget tydelig. så der ikke opstår misforståelser i fremtiden

Mvh, Jette

2 kommentarer:

  1. Hej så på nettet jeg kunne få hjælp her.

    Vi har en Peugeot 407 HDI 1,6 fra 09/12- 2005

    De første 3 service er foretaget hos Peugeot. Det 4 hos Citroen / Frimann biler A/S. Hvor vi så køber bilen d. 25/08-2007.
    Vi har overholdt alle services hos (merkonomen autoteknik). I alt 2 stk. og har fuldt service bogen og visning af service symbol i bilens instrument bræt.

    For at køre en meget lang historie kort, så er vores bils motor ødelagt, da Peugeot har lavet service intervallerne om fra 30.000 km til 20.000 km. på olie skift mm. Dette er vi ikke blevet informeret om hos (merkonomen autoteknik) som har foretaget vores services. De reklamerer med på deres hjemme side at de opdaterer sig via it systemer omkring netop service intervaller. Sidste service foretog de i nov. 2009 og nu er bilen ødelagt. Har de nogen form for erstatnings pligt, da de ikke har tjekket opdateringer til vores bil ? Den viser stadigvæk 30.000 km til næste olie skift (dette har vi på skrift).

    Vi står med en bil til 150.000 kr der skal have en ny motot, en regning fra merkonomen på 13.000 kr. (men de kunne ikke lave den) og så en regning på 25.000 kr. hos peugeot. så håber på hjælp...

    SvarSlet
  2. Hej
    Jeg tror I er kommet til at overse linket tii "Nettets Gratis Retshjælp". Men nu har jeg gjort linket mere tydelig.
    Jeg kan desværre ikke hjælpe Jer med det.

    Men Jeg synes også, at I skal tage kontakt til FDM, da de er eksperterne på det område.

    Mvh. Jette

    SvarSlet